Ondanks al onze inspanningen kan het voorkomen dat je niet tevreden bent over onze producten of service. Mocht dit het geval zijn, verzoeken wij je zo spoedig mogelijk jouw klacht aan ons kenbaar te maken. Je ontvangt altijd zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 5 werkdagen een reactie op jouw klacht.

Je kunt jouw klacht op de volgende manieren aan ons kenbaar maken:

Neem contact met ons op via onze contactpagina. We zullen jouw klacht zo snel mogelijk en naar tevredenheid proberen op te lossen.
Nog niet tevreden met de geboden oplossing? Stuur je klacht dan zo compleet mogelijk per e-mail t.a.v. klachtenbehandeling. Wij zullen jouw klacht nogmaals beoordelen en, indien mogelijk, je een andere oplossing proberen te bieden.

Leidt dit niet tot een oplossing dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.